אימון פונקציונלי אישי בקבוצה קטנה – אורי הירש

אימון פונקציונלי אישי בקבוצה קטנה

אימון פונקציונלי אישי בקבוצה קטנה –אורי הירש הוא למעשה אימון אישי (אחד על אחד), בתוך קבוצה קטנה (עד שישה אנשים), כשלכל מתרגל בקבוצה אימון אישי המותאם לצרכיו האישיים. האימון מאפשר להנות מאימון אישי בחוויית הקבוצה .
אימון פונקציונלי אישי עוסק ביכולתנו לנוע ולתפקד בצורה יעילה יותר בחיי היום יום, בהתאם לצרכינו הייחודים. התרגול מסיט את הדגש מ"איך הגוף נראה", ומחזק את הקשר החשוב ל"איך הגוף נע ומתפקד" לא מדובר בשיטה מסוימת, כי אם דרך שיטתית לתרגול, שמיושמת באופן גמיש, על פי צרכיו ויכולותיו של המתרגל.
תרגול גופני לשכלול התנועתיות - שיפור הכוח, הגמישות, הקואורדינציה והיעילות. התרגול נעשה בדרך פשוטה, בבגדים נוחים, יחפים, כל אחד לעצמו ועם אחרים.

לפרטים ותיאום שיעור

מערכת שעות יום ראשון
8:00 פילטיס מכשירים – קרין
9:00, 10:00, 11:00, 17:00, 18:00, 19:00, 20:00 תרגול תנועתי תפקודי – אורי הירש

מערכת שעות יום שני
8:00, 9:00, 10:00, 18:00, 19:00 תרגול תנועתי תפקודי – אורי

מערכת שעות יום שלישי
8:00, 9:00, 10:00, 18:00, 20:00 תרגול תנועתי תפקודי – אורי הירש
 
מערכת שעות יום רביעי
8:00 פילטיס מכשירים – קרין
9:00, 10:00, 18:00, 19:00 , 20:00 תרגול תנועתי תפקודי – אורי

מערכת שעות יום חמישי
8:00, 9:00, 10:00, 18:00, 19:00 תרגול תנועתי תפקודי – אורי הירש

מערכת שעות יום שישי ושבת שלום לכל האיתנים
8:00, 9:00, 10:00, 12:00 תרגול תנועתי תפקודי – אורי הירש

 

 


איתנים קטלבלס – שיעורים נוספים
אימון פונקציונלי – קטלבלס
תנועה ולחימה
שוטוקאן קראטה
פעלטון
התעמלות הוליסטית
אימון פונקציונלי אישי בקבוצה קטנה – אורי הירש
צ'י קונג
פילאטיס מכשירים

אימון פונקציונלי

גוף האדם נדרש לבצע משימות רבות ומגוונות. על מנת שנוכל לבצע משימות אלה בצורה יעילה יותר ולמזער ככל האפשר פציעות, יש לתרגל את הגוף באופן שישפר את יכולותיו ומיומנויות התנועה שלו. למה תנועה ? כי המוח השולט ומפעיל בעזרת מערכת העצבים את השריר, פועל וחושב במונחים של תנועה שלמה ומתואמת ולא מתוכנן לפעילות של כיווץ שריר מסוים. לכן גם ההתייחסות לתרגילים היא על פי איזו תנועה אני מבצע ולא על פי אילו שרירים אני מפעיל.

תרגול תנועתי תפקודי, בנוי סביב תנועות בסיסיות אשר מהוות את הבסיס לכל תנועה של האדם : שפיפה, הרמה, כריעה, פיתול, דחיפה, משיכה, הליכה וריצה. אלא מתרחשות בצורה משולבת.

אחד הדברים המרכזיים בתרגול הוא איכות התנועה ובקרה עליה. התפקוד שלנו מושפע משליטה ביכולות פיזיות (כמו מכלול מרכיבי הכושר הגופני), כמו גם מגורמים חיצוניים (כמו מרכז הכובד מעל בסיס התמיכה) המשפיעים על היכולת התנועתית של הגוף. בבואנו לבחון כל תרגיל בתוכנית התרגול שלנו, חשוב שנכיר ונבין את המרכיבים הללו. הבנת המרכיבים תסייע לנו לברור את מגוון התרגילים המתאימים לנו ולענות על שאלות כגון: האם יש היגיון בבחירת התרגיל ובאופן ביצועו? האם הוא מתאים לצרכינו?

'תוצאות מהאימון הפונקציונלי' , כאמור מטרת התרגול היא שיפור בתפקוד, וכפועל יוצא מכך נוצר המראה החיצוני 'המחוטב' – אך לא מפני שכיוונו לכך במכוון. חשוב לזכור ולהזכיר שהמראה החיצוני הוא ערך מוסף של התרגול ולא המטרה. להמשך