קטלבלס – פעילות גופנית שתשפר לך את הכושר, התנועתיות ואת ההוצאה האנרגטית.

הכל באחד
קטלבל לנשים וגברים , תכנית התרגול הייחודית שלנו תשפר את יכולת התנועה ואת מכלול מרכיבי הכושר, בדגש על שרירי הליבה, סיבולת ('שריפת שומנים'), גמישות וכוח. הבונוס הוא גוף בנוי היטב וחטוב. שיעור לנשים וגברים, תוך כדי הקפדה על טכניקה נכונה ואיכות ביצוע גבוהה. תכנית תרגול יעילה, מהנה ומהירה. משלב דיוק וזרימה בדומה ליוגה, כוח ועוצמה בדומה להרמת משקולות ואומנויות לחימה
אירובי
תרגול באמצעות קטלבלס מבוסס ברובו על הנפות, על תנועה רב-מפרקית ועל הוצאה אנרגטית גבוהה. אימון קטלבלס מפעיל קבוצות שרירים רבות ובעוצמה גבוהה. הנפת הקטלבלס דורשת מכל הגוף לעבוד קשה כדי להניע ולייצב את משקולת הקטלבלס, עובדה המבטיחה הוצאת אנרגיה רבה מאוד ("שריפת שומנים"), כאשר קצב הוצאת האנרגיה יישאר גבוה הרבה יותר גם לאחר תום הפעילות.
גמישות ויציבה
אימון הקטלבלס מלמד להניע את הגוף בצורה נכונה ויעילה. משפר את היציבה, הגמישות האקטיבית, משפר את שרירי הליבה – Core. מסייע בשיקום ועשוי להפחית כאבים. מגביר את המודעות ליציבה נכונה.
סיבולת וכוח
התרגול מורכב מתרגילים המשפרים את יכולת ומיומנות התנועה ואת מרכיבי הכושר הגופני (עוצמה, כוח, סיבולת, גמישות, מהירות, קואורדינציה, זריזות, שיווי משקל, דיוק, זמן תגובה) וכמו בחיים, גם התרגול באמצעות הקטלבלס כולל שילוב מוכלל של מספר מרכיבי כושר גופני.

מערכת שעות קטלבלס

יוםשעהמדריך
א8:00 / 20:00אורי הירש / רון
ב20:00אורי הירש
ג19:00אורי הירש
ד8:00אורי הירש
ה20:00אורי הירש
שישי11:00אורי הירש
שבתסגור

  • רוצה לחזור לכושר כפי שהיית לפני 10 שנים?
  • רוצה להוריד את אחוז השומן ועודף המשקל?
  • רוצה להצליח לעשות דברים שעשית בעבר ולהיות חזק יותר מאי פעם?
  • רוצה לזוז ,אבל בלי להיפצע?
  • רוצה לקום מהספה, ולהכנס למסגרת בריאה, מאוזנת ומאתגרת של כושר?
  • מחפש/ת סביבה תומכת, וליווי אישי?

מוזמן להתחיל להתרגל במסגרת שתקדם אותך ותאפשר לך להרגיש מעולה עם הגוף שלך. השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

טופס הרשמה מקוון
תשלום מקוון (באתר מאובטח)
Arbox - App Store
Arbox - play.google
דברו איתנו בפייסבוק
דברו איתנו בוואטסאפ

דילוג לתוכן