איתנים קטלבלס (מאז 1964)

פעילות גופנית תנועתית בקבוצות קטנות שמפתחת ומתפתחת איתנו לאורך כל החיים.

ממשיכים לנוע, לשמור על הבריאות והכושר בזום.

קטלבלס

אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה מבוסס ברובו על הנפות קטלבלס ותרגילי משקל גוף , תרגול המשלב תנועתיות, הוצאה אנרגטית גבוהה תוך חיזוק הגוף ושיפור טווחי תנועה.

מדריך : אורי הירש

תרגול תנועתי ופילאטיס מכשירים

מכשירי הפילאטיס מאפשרים התאמה אישית לצרכיו וליכולותיו של המתרגל. סדרות תרגילים לשיפור היציבה, שיווי משקל, כוח וגמישות בדגש על שרירי הליבה.

מדריך : קרין ניב ואורי הירש

יוגה

תרגול יוגה מתון המורכב מרצפים תנועתיים המתואמים עם הנשימה ושהיות בתנוחות. ההתקדמות בתרגול הדרגתית ומתאימה לרמת המתרגל.

מדריך : אורי הירש

התעמלות הוליסטית

שילוב של יוגה, פילאטיס ופלדנקרייז, שיכלול היכולות, למניעה והקלת כאבי גב ומפרקים. תרגילי חיזוק, גמישות, נשימה והרפיה, ותרגילים למניעת בריחת סידן.

מדריך : שלום הירש

צ'י קונג

שיטת תרגול סינית הממוקדת בזרימה, מביא את הגוף והנפש לתפקוד הרמוני, רגוע ונעים, ליציבה ושיווי משקל, קואורדינציה, חוסן וריפוי, שלווה ושמחת חיים.

מדריכה : פנינה מתוק

ג'יו ג'יטסו ברזילאי

פיתוח מיומנות גופנית דרך אומנות לחימה, שליטה בגוף, שיפור היכולות התודעתיות, שיפור מרכיבי הכושר הגופני וחיזוק הביטחון העצמי.

מדריך : סירו זלצברג

פעלטון

פעילות חווייתית לשיפור היכולת התנועתית, חיזוק הגוף, יציבה נכונה, שיווי משקל וקואורדינציה. תהליך מתמשך שיסייע להגיע לבשלות, התפתחות ובמוכנות לכיתה א'.

מדריך : מרסלו וילנסקי

איתנים קטלבלס – המשפחה