איתנים קטלבלס (מאז 1964)

פעילות גופנית תנועתית בקבוצות קטנות שמפתחת ומתפתחת איתנו לאורך כל החיים.

קטלבלס - כושר בקבוצה קטנה

אימון כושר דינאמי, אנרגטי ומאתגר. המשלב תנועתיות, אירובי, גמישות וכוח. מבוסס ברובו על הנפות קטלבלס ותרגילי משקל גוף. אימון כושר ממוקד שמבטיח מקסימום יעילות ותוצאות.

מדריך : אורי הירש

תרגול תנועתי ופילאטיס מכשירים

מכשירי הפילאטיס מאפשרים התאמה אישית לצרכיו וליכולותיו של המתרגל. סדרות תרגילים לשיפור היציבה, שיווי משקל, כוח וגמישות בדגש על שרירי הליבה.

מדריך : אורי הירש

יוגה

תרגול יוגה מתון המורכב מרצפים תנועתיים המתואמים עם הנשימה ושהיות בתנוחות. ההתקדמות בתרגול הדרגתית ומתאימה לרמת המתרגל.

מדריך : אורי הירש

קטלבלס, תנועתיות וכושר לגילאי 12+

אימון המותאם לילדים, מבוסס ברובו על הנפות קטלבלס ותרגילי משקל גוף השרשת הרגלי תנועה נכונה ובריאה, שיפור מרכיבי הכושר הגופני והאהבה לספורט ואורח חיים בריא.

מדריך : אורי הירש

ג'יו ג'יטסו ברזילאי לילדים

פיתוח מיומנות גופנית דרך אומנות לחימה, שליטה בגוף, שיפור היכולות התודעתיות, שיפור מרכיבי הכושר הגופני וחיזוק הביטחון העצמי.

מדריך : סירו זלצברג

פעלטון - חוג תנועה לגיל הרך

פעילות חווייתית לשיפור היכולת התנועתית, חיזוק הגוף, יציבה נכונה, שיווי משקל וקואורדינציה. תהליך מתמשך שיסייע להגיע לבשלות, התפתחות ובמוכנות לכיתה א'.

מדריך : מרסלו וילנסקי

התעמלות הוליסטית

שילוב של יוגה, פילאטיס ופלדנקרייז, שיכלול היכולות, למניעה והקלת כאבי גב ומפרקים. תרגילי חיזוק, גמישות, נשימה והרפיה, ותרגילים למניעת בריחת סידן.

מדריך : שלום הירש

פילאטיס חיטוב ועיצוב

אימון ממוקד חיטוב ועיצוב ירכיים, בטן, ישבן, חזה, זרועות ושרירי קרקעית האגן. מחזק ומחטב את השרירים ומשפר את הטונוס השרירי. שיפור טווח התנועה בשרירים ובמפרקים

מדריכה : קרין ניב

צ'י קונג

שיטת תרגול סינית הממוקדת בזרימה, מביא את הגוף והנפש לתפקוד הרמוני, רגוע ונעים, ליציבה ושיווי משקל, קואורדינציה, חוסן וריפוי, שלווה ושמחת חיים.

מדריכה : פנינה מתוק

איתנים קטלבלס - המשפחה