איתנים קטלבלס (מאז 1964)

פעילות גופנית תנועתית בקבוצות קטנות שמפתחת ומתפתחת איתנו לאורך כל החיים.

קטלבלס

אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה מבוסס ברובו על הנפות קטלבלס ותרגילי משקל גוף , תרגול המשלב תנועתיות, הוצאה אנרגטית גבוהה תוך חיזוק הגוף ושיפור טווחי תנועה.

מדריך : אורי הירש

תרגול תנועתי ופילאטיס מכשירים

מכשירי הפילאטיס מאפשרים התאמה אישית לצרכיו וליכולותיו של המתרגל. סדרות תרגילים לשיפור היציבה, שיווי משקל, כוח וגמישות בדגש על שרירי הליבה.

מדריך : קרין ניב ואורי הירש

יוגה

תרגול יוגה מתון המותאם לרמת המתרגל, התקדמות הדרגתית, תרגול רצף תנועתי ותנוחות בשילוב והתאמה בין נשימה לתנועה.

מדריך : אורי הירש

התעמלות הוליסטית

שילוב של יוגה, פילאטיס ופלדנקרייז, שיכלול היכולות, למניעה והקלת כאבי גב ומפרקים. תרגילי חיזוק, גמישות, נשימה והרפיה, ותרגילים למניעת בריחת סידן.

מדריך : שלום הירש

צ'י קונג

שיטת תרגול סינית הממוקדת בזרימה, מביא את הגוף והנפש לתפקוד הרמוני, רגוע ונעים, ליציבה ושיווי משקל, קואורדינציה, חוסן וריפוי, שלווה ושמחת חיים.

מדריכה : פנינה מתוק

ג'יו ג'יטסו ברזילאי

פיתוח מיומנות גופנית דרך אומנות לחימה, שליטה בגוף, שיפור היכולות התודעתיות, שיפור מרכיבי הכושר הגופני וחיזוק הביטחון העצמי.

מדריך : סירו זלצברג

פעלטון

פעילות חווייתית לשיפור היכולת התנועתית, חיזוק הגוף, יציבה נכונה, שיווי משקל וקואורדינציה. תהליך מתמשך שיסייע להגיע לבשלות, התפתחות ובמוכנות לכיתה א'.

מדריך : מרסלו וילנסקי

איתנים קטלבלס – המשפחה