איתנים קטלבלס 1964

ברוכים המצטרפים למכון איתנים!🏋🏽‍♂️

אנו מברכים אותך על החלטתך לאמץ אורח חיים פעיל ובריא!
על מנת שנוכל להתרכז בשיעורים איכותיים ופחות במנהלות, הקדישו כמה רגעים לדף זה.

1. רישום / ביטול שיעורים :

לנוחיותכם,
1. הורידו את היישומון ארבוקס http://onelink.to/ehsej2 או על המחשב https://eitanim.co.il/schedule-arbox/
2. יש להתחבר ליישומון באמצעות הדוא"ל איתו נרשמם למכון ולהקליד את הסיסמא הזמנית שקיבלתם בדוא"ל ההצטרפות. (שכחתם את הסיסמא? תוכלו לאפס אותה).
3. לאחר ההתחברות, יש לחתום על התקנון בכניסה ליישומון.
4. שימו לב לעבור עליו לגבי נהלי הרישום והביטול לשיעורים במכון.
אם אתם לא מצליחים להיכנס למערכת, וודאו שהמייל שהזנתם ביישומון, הוא האימייל שמופיע באיתנים. לא בטוחים? שלחו הודעה ל 054-800-8885 עם האימייל שלכם על מנת שנוכל לסייע לכם להיכנס למערכת.

2. ביטול שיעור :

שיעורי הפילאטיס מכשירים הם בקבוצות קטנות, ויש רשימות המתנה לכל שיעור. כאשר הנכם משובצים, אנו משריינים מקום במיוחד עבורכם באותה השעה. לכן, הודעה מראש על ביטול תפנה מבעוד מועד את מקומכם למתרגל אחר הנמצא ברשימת ההמתנה. לכן אנו מבקשים, בכל לשון של בקשה, אנא, בבקשה, בתחינה, במטותא, פלייז 🙏🏻... יש להודיע על ביטול שיעור עד 12 שעות לפני תחילת השיעור, אי הגעה או ביטול שיעור לאחר מועד זה (מכל סיבה שהיא) יחוייב עבור אותו השיעור. אנו מודים מראש על הסובלנות, ההתחשבות וההבנה🙏🏻

3. תרגול יעיל ובטוח :

אנו עושים מאמץ שתהיה התפתחות והמשכיות בתרגול של כל מתרגל, אם אתם מגיעים לתרגול עם כאב או מגבלה כלשהיא אנא שלחו לנו הודעת וואטסאפ מוקדמת, על מנת שנוכל לבצע התאמות אישיות לתרגול מייטיב ועל מנת שמתרגלים אחרים לא יפגעו.

כדי שתוכלו להתקדם בתרגול שימו לב:
1. שאיפה ונשיפה דרך האף. סוגרים עליונים סגורים. (דיבורים מפריעים גם למתרגלים אחרים). וסוגרים תחתונים אסופים כשצריך.
2. לדייק את תנוחת המוצא. (כשעמידת המוצא לא נכונה כל התרגיל לא נכון).
3. מתרגלים במאמץ ולא מתרגלים בכאב. אם יש כאב להגיד על מנת שנוכל ליצור התאמה שתאפשר תרגול יעיל ובטוח. 🏋️‍♀️
4. נא להגיע לתרגול כמה דקות לפני תחילתו ובאם ישנם סידורים מנהלתיים, יש לסיימם לפני תחילת האימון.

4. מערכת שעות אימוני כושר ותנועה
5. חידוש כרטיסיית פילאטיס מכשירים :

לכרטיסייה תוקף זמן משתנה בהתאם לתנאי הכרטיסייה, יש לסיים את מכסת השיעורים בכרטיסייה במסגרת תוקף המנוי.

6. ביטול כרטיסיית השיעורים

במקרה של ביטול כרטיסיית השיעורים לפני סיומה, הלקוח ייחויב בשיעורים על פי מחיר הכרטיסיה הקרובה למספר הכניסות שאותם מימש הלקוח. (ולא על פי כרטיסיית השיעורים שאותה רכש).
לדוגמא : אם רכשת כרטיסיה של 24 שיעורים, וביקשת לבטל אחרי 16 שיעורים, חישוב ההחזר יהיה לפי מחיר כרטיסיה של 16 שיעורים שאותם מימשת (ולא על פי 24 שיעורים שאותם רכשת).

7. מוזמנים להצטרף לקהילת איתנים :

בפייסבוק - https://www.facebook.com/EitanimKettlebells

קישור להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של הפילאטיס

8. נשמח אם תדרגו אותנו :

פייסבוק

בגוגל

9. מצרפים תרגילים שניתן לעשות גם בבית בעצמך.🤸🏽‍♂️ :

תרגילים להקלת כאבי גב תחתון

תרגילים להקלת כאבי צוואר וכתפיים

כמה מילים על תרגול תנועתי פילאטיס מכשירים

מכשיר הקדילאק של פילאטיס

10. ניתן לשלוח הודעת וואטסאפ בכל שאלה, נשמח לעמוד לשרותיכם - 054-800-8885

מוזמנים להזמין חברים שירצו להתפתח יחד אתנו 🤸

ברוכים הבאים למכון איתנים!

הצטרפתם למשפחה!

אנו שמחים לאמץ אתכם בקהילת איתנים ולסייע לכם בדרך לאורח חיים בריא וחזק יותר.

לפני שאתם מתחילים:

1. רישום וביטול שיעורים:

  • הורידו את אפליקציית ארבוקס:
  • התחברו לאפליקציה:
    • השתמשו בדוא"ל איתו נרשמתם ובסיסמא הזמנית שקיבלתם.
    • שכחתם את הסיסמא? ניתן לאפס אותה באפליקציה.
  • קראו את התקנון:
    • ודאו שאתם מבינים את נהלי הרישום והביטול לשיעורים.
      שיעורי הפילאטיס מכשירים הם בקבוצות קטנות, ויש רשימות המתנה לכל שיעור. כאשר הנכם משובצים, אנו משריינים מקום במיוחד עבורכם באותה השעה. לכן, הודעה מראש על ביטול תפנה מבעוד מועד את מקומכם למתרגל אחר הנמצא ברשימת ההמתנה. לכן אנו מבקשים, בכל לשון של בקשה, אנא, בבקשה, בתחינה, במטותא, פלייז 🙏🏻... יש להודיע על ביטול שיעור עד 12 שעות לפני תחילת השיעור, אי הגעה או ביטול שיעור לאחר מועד זה (מכל סיבה שהיא) יחוייב עבור אותו השיעור. אנו מודים מראש על הסובלנות, ההתחשבות וההבנה🙏🏻
  • בעיות כניסה?
    • ודאו שהזנתם את הדוא"ל הנכון.
    • לא בטוחים? פנו אלינו בוואטסאפ 054-800-8885

2. תרגול יעיל ובטוח:

  • כאב או מגבלה?
    • אנו עושים מאמץ שתהיה התפתחות והמשכיות בתרגול של כל מתרגל, אם אתם מגיעים לתרגול עם כאב או מגבלה כלשהיא אנא שלחו לנו הודעת וואטסאפ מוקדמת, על מנת שנוכל לבצע התאמות אישיות לתרגול מייטיב ועל מנת שמתרגלים אחרים לא יפגעו.
  • תרגלו נכון:
    • הקפידו על דיוק בתנוחת המוצא.
    • מרגישים כאב? עצרו ואמרו לנו. נתאים לכם תרגול אחר.
  • הגיעו בזמן:
    • התארגנו מראש וסיימו סידורים לפני תחילת האימון.

3. מידע נוסף:

בהצלחה בדרך לאורח חיים בריא וחזק יותר!

דילוג לתוכן