איתנים קטלבלס
גני הרצליה - רמת השרון
קטלבלס, כושר ותנועתיות בקבוצה קטנה - 40 פלוס

אימון קטלבלס הוא אימון כושר פונקציונאלי המשלב תרגילים דינמיים, אנרגטיים ומאתגרים. הוא משלב תנועתיות, אירובי, גמישות וכוח, תוך שימוש בעיקר בהנפות קטלבלס ותרגילי משקל גוף. אימון זה יעיל במיוחד לשיפור הכושר הגופני הכללי, חיזוק שרירים, שריפת קלוריות ושיפור היציבה.

מערכת שעות קטלבלס
ראשון 8:00 קטלבל לכל הרמות - מותאם למתחילים
שני 20:00 קטלבל למתקדמים בלבד
שלישי 19:00 קטלבל לכל הרמות - מותאם למתחילים
רביעי 8:00 קטלבל לכל הרמות - מותאם למתחילים
חמישי 20:00 קטלבל למתקדמים בלבד
שישי 11:00 קטלבל לכל הרמות - מותאם למתחילים

ניתן לשלם לקטלבלס ותנועתיות באתר מאובטח
לכרטיסייה תוקף זמן משתנה בהתאם לתנאי הכרטיסייה, יש לסיים את מכסת השיעורים בכרטיסייה במסגרת תוקף המנוי.

טופס הרשמה לשיעור ניסיון

מה זה אימון קטלבלס : המדריך המלא
תרגול באמצעות קטלבלס מבוסס ברובו על הנפות, על תנועה רב-מפרקית המצריכה קואורדינציה בין- מפרקית ברמה גבוהה ועל הוצאה אנרגטית גבוהה. תרגילי הקטלבל מורכבים מתרגילים המשפרים את יכולת ומיומנות התנועה ואת מרכיבי הכושר הגופני…  להמשך קריאה >>

אימון פונקציונלי
פעילות שתענה על הצרכים הבסיסים של האדם הבריא. אלה כוללים שלושה מרכיבים: תרגול גופני המתמקד ביכולת ובמיומנות התנועתית של האדם באופן שישפר את התפקוד שלו בהווה ובעתיד. בקיצור שלוש פעמים ת' : תרגול – תנועה – תפקוד.  להמשך קריאה >>

בראש ובראשונה, אימון הקטלבלס מלמד להניע את הגוף בצורה נכונה ויעילה. דרך התנועה הוא משפר מספר רב של יכולות:
• משפר את כל מרכיבי הכושר באימון אחד - כוח, גמישות אקטיבית, סיבולת,
מהירות וקואורדינציה.
• משפר את היכולת ומיומנות התנועה של הגוף.
• משפר את יציבות מרכז הכוח ה- Core והמפרקים.
• מגדיל את הוצאת האנרגיה "שריפת שומנים".
• הגוף לומד לתפקד כיחידה שלמה בתיאום ובתזמון בין האיברים.
• הנפש לומדת על ריכוז ונחישות.
• מסייע בשיקום ועשוי להפחית כאבים.
• מגביר את המודעות ליציבה נכונה.

אורכו של השיעור הוא כ 45 דקות.

התרגול הוא קבוצתי, אך יש התאמה אישית של התרגילים לכל מתרגל ולכל רמה. הרעיון הוא תרגול מיטיב ללא כאב.
אימוני מתחילים מתקיימים :
ראשון 8:00 קטלבל לכל הרמות - מותאם למתחילים
שלישי 19:00 קטלבל לכל הרמות - מותאם למתחילים
רביעי 8:00 קטלבל לכל הרמות - מותאם למתחילים

במקרה של ביטול כרטיסיית השיעורים לפני סיומה, הלקוח ייחויב בשיעורים על פי מחיר הכרטיסיה הקרובה למספר הכניסות שאותם מימש הלקוח. (ולא על פי כרטיסיית השיעורים שאותה רכש).
https://eitanim.co.il/welcome-k/

שיעורי הקטלבלס מתקיימים בקבוצות קטנות ואינטימיות של עד 12 על מנת לתת מענה אישי ולכוון כל אחד על פי צרכיו.

השיעורים מועברים על ידי מדריכים מוסמכים
אורי הירש - https://www.urihirsch.com/uri-hirsch/

ככל שעוצמת הפעילות גבוהה יותר - עולה גם כמות הקלוריות שנצרכת לאחר האימון.
אימון קטלבלס מפעיל קבוצות שרירים רבות ובעוצמה גבוהה. הנפת הקטלבלס דורשת מכל הגוף לעבוד קשה כדי להניע ולייצב את משקולת הקטלבלס, עובדה המבטיחה הוצאת אנרגיה רבה מאוד "שריפת שומנים", כאשר קצב הוצאת האנרגיה יישאר גבוה הרבה יותר גם לאחר תום הפעילות. חשוב לציין כי אימון קטלבלס בלבד, ללא שינויים בהרגלי התזונה, עשוי להשפיע על ירידה במשקל במידה מוגבלת. לכן שמירה על תזונה מתאימה היא גורם הכרחי להצלחה בירידה במשקל.

אפשרות לאימון במשקלים קלים, הוצאה אנרגטית גבוהה "שריפת שומנים", שיפור היציבה בשילוב התנועות הטבעיות של הגוף כל אלה הופכים את אימון הקטלבלס לכלי יעיל לירידה במשקל, לשיפור היציבה ולשיפור במראה האסתטי של הגוף, מטרות אימון נפוצות בקרב נשים. מטרות אלה מתאימות גם לילדים בימינו עקב מגיפת ההשמנה וחוסר התנועה.

מומלץ להתתרגל עם קטלבלס שלוש-ארבע פעמים בשבוע בשיעור קטלבלס מסודר, ולבנות תוכנית אימון אישית בבית, למשך עשר-עשרים דקות ביום. בסופו של דבר הרעיון הוא להתאמן על בסיס יומיומי, בהתמדה ולאורך זמן.

אורי הירש
חי , נושם , מלמד ומתרגל תרגול תנועתי באמצעות קטלבלס, יוגה ופילאטיס מכשירים במכון איתנים בהרצליה-רמת השרון | מלמד בכנסים ובהשתלמויות לקהל הרחב, מדריכי כושר וליחידות העילית של כוחות הביטחון, ומעביר סדנאות אימון פונקציונלי באמצעות קטלבלס למתרגלים וקורסים להכשרת מדריכי קטלבלס | עוסק בהדרכה משנת 1991 | מורה ליוגה ויניאסה | פילאטיס מכשירים ומזרון | אימון פונקציונלי | חדר כושר בכיר | חגורה שחורה דאן 2 בלחימה משולבת | ...